SkatanOchHolken

Cecilias HATAlista

Publicerad 2011-04-18 13:47:21 i Diverse,

Jag hatar följande saker:
  • Sura disktrasor, jag vill inte att mitt pizzeriabord ska lukta som din gammelmorfar!
  • Sladdar som är ihoptrasslade (gäller även allt övrigt som sitter fast)
  • Folk som inte sköljer av tandborsten ordentligt
  • Sura handdukar (Ska jag behöver lukta sur gammal socka för att jag tvättat händerna hos dig?)
  • Lortig/kletig tandkrämstub! Blä!
  • Ostronsås - Jag är vegetarian, jag Ä T E R  I N T E ostronsås! Har ni fått kockutbildningen i Corn Flakes-paketet?
  • Skavsår, denna ständiga plåga!
  • Att le snällt mot någon som hånflinar tillbaka för att senare upptäcka att gylfen var öppen/det hängde en hel tomatkvist mellan tänderna/du är grön på käken.
  • När kompisar använder/lånar/tittar på dina saker utan att fråga/veta att det är ok. Dö svin dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela