SkatanOchHolken

Dissad

Publicerad 2011-12-10 02:43:42 i Diverse,

I natt har jag blivit dissad.. efter ungefär fyra glas rödvin, en hel hoper cigg, en massa prat, en del tårar, en del, skratt och lite youtube-klipp har jag blivit dissad och får sova på soffan, ingen middag fick jag heller! Snåla svin, men det är ok! Varför? Jo ENBART för att det är min kompis säng jag inte får sova i.. för att hennes kille sover där. Det hade varit en helt annan femma om det varit en kille, då hade jag inte sovit på soffan, då hade jag gått hem.. nej just det, det hade jag inte, glömde den lilla detaljen att jag ju faktiskt inte har ett hem. Det är ju lite surt men på söndag när jag lägger mig, då har jag ett hem. Skönt.
Imorgon ska jag på fest, man skulle ju kunna tänka sig att jag ser fram emot det, det brukar jag ju göra och det har jag gjort även denna gång. Jag har bara så mycket skolarbete att göra och antagligen så kommer jag bli för full och arg och ställa till en scen. Men skit i det nu ska jag se på julkalendern och sen sova, men först, till er som inte tror att jag gör något i skolan (det har ju varit lite oroliga frågor från Svea Riket.. med all rätt), jo det gör jag faktiskt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela