SkatanOchHolken

Inga blommor so far

Publicerad 2011-12-13 14:31:47 i Diverse,

Jag skulle ju ha fått blommor före nyår, det börjar liksom dra ihop sig, jag har fortfarande inte fått några blommor. Dåligt. Men det är dåligt med killar här uppe som jag bor, eller det kanske det inte är, vad vet jag, har inte varit ute och tittat men det är åtmistone dåligt med killar i lägenheten. Hursomhelst så åker jag ju hem snart och där lär det ju verkligen inte vara någon som har vett att köpa blommor till mig, mitt bästa kort är nog farmor, hon kanske vill köpa blommor till mig men henne vill jag ju inte gifta mig med, inte längre, ville det när jag var ungefär 5 år, brorsan ville gifta sig med Prinsessan Victoria, det blev inte så heller.

Kommentarer

Postat av: Andreas Erlandsson

Publicerad 2012-01-05 17:20:45

jag ville också gifta mig med farmor tror jag, sen blev det kronprinsessan Viktoria och sen blev det Julie.. jag är glad att det blev Julie..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela