SkatanOchHolken

Dåligt upplägg..

Publicerad 2011-02-05 18:52:29 i Diverse,

Okokok, jag har varit full, halva veckan nästan, det är därför det inte varit så många uppdateringar nu, jag har även finbesök från London, Åsa är här kul för mig! Tyvärr ska hon åka imorgon! Jag hr väl inte direkt ställt till med några skandaler under veckan, i söndags hade jag heldagsfylla, det har jag inte haft sen 17 mai så den satt fint.

Igår var vi på Ikea så idag har jag ätit Leksands knäckebröd med klosterost, inte speciellt intressant för er men jävligt intressant för min mage som har totalstrejkat hela veckan.

Jag trodde igår att jag bränt 10000 på en vecka här och det var ju ganska oväntat eftersom det är studentpriser men jag upptäckte precis att det bara var mongobankomat! Tur..

Det har dock hänt en riktigt riktigt trevlig grej under veckan.. nämligen: Jag har fått en länk på facebook till wosp - walk of shame politiet, check it out! Jag läste precis något i stil med att om man är rutinerad så sätter man inte sin fot i bogstadveien på söndagarna.. jo även den mest rutinerade (läs Cecilia) måste ibland göra det.. bor man där så bor man ju där, jag får ju bara tacka min lyckliga stjärna att inte den här bloggen fanns när jag bodde där.. hade inte varit sådär jättekul att va med på bild dagen efter halloween 2009 i påfågeldräkt klockan 9 på morgonen.. hade heller inte varit så kul att va med nån annan av alla måndagar, tisdagar, onsdagar, torsdagar, fredagar, lördagar och söndagar som jag har skämts medan jag varit på väg hem från Oslos efterfester. När ska man lära sig liksom?



Inte riktigt lika kul dagen efter..


..inte den där heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela