SkatanOchHolken

Jag blir ju helt till mig!

Publicerad 2011-02-21 13:59:45 i Diverse,

Jag började i och med förra inlägget tänka mer intensivt på mat i Sthlm, jag kan inte komma dit snabbt nog tror jag! Creperie fyra knop! Där jag och Malin spenderade alla hjärtansdag 2008 med hjälp av ett "Stcakars-Malin-och-Cecilia-bidrag" från Ms söta mamma. Abyssinia! Där jag och morsan upptäckte min absoluta favoritmat etiopiskt/eritreanskt. Jag dör, jag måste ta mig till en vettig restaurang! Oslo har många bra restauranger men man äter sig ju igenom Oslo på en kvart, Stockholm däremot, mmmm... det tar aldrig slut!

Kommentarer

Postat av: Abdullahiirene

Publicerad 2011-11-16 11:13:07

I really enjoyed my visit. A great site

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela