SkatanOchHolken

Jag borde verkligen göra nåt

Publicerad 2011-02-19 13:12:05 i Diverse,

Jag trodde att jag skulle ha kommit långt med mitt skolarbete såhär dags, hur långt har jag då kommit? Inte alls långt, mina tankar är någon helt annanstans, jag borde gå till gymmet också men har huvudvärk sen gymmet igår, när ska jag lära mig att jag måste dricka tre miljoner liter vatten innan jag går till gymmet för att inte få huvudvärk? Jag vill se/lyssna på Amelie från Montmartre, men det går ju inte om jag ska göra skolarbete för då måste jag ju läsa texten, fan varför kan jag inte franska?

En annan fråga man kan ställa sig är varför Carola gör ett helt album med covers? Varför gör hon inte egna låtar, är hon fortfarande bitter för att hon inte vann Eurovision song contest sist hon var med?

Jag har ätit en god ordentlig jävla frukost, den smakade inte alls gott. Jag har litelitelite hemlängtan. Skulle kunna tänka mig att ligga i soffan i Jössefors och titta på Byggare Bob med Elin och Sickan, kanske Anna kunde sitta brevid och titta på mig och undra: "Vem är du?", det hade varit trevligt faktiskt, eller på farmors kökssoffa, eller på Auds kökssoffa, det hade också varit trevligt. Det är mycket som hade variit trevligare än att sitta själv på den här fula kontorsstolen i Huddersfield och ha ångest för skolarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela