SkatanOchHolken

Kate Bush och bögarna

Publicerad 2011-02-12 22:33:37 i Diverse,

Än en gång, tror jag, ska den här låten få vara med på bloggen, den har ju varit med ett tag kan man säga men jag älskar den fortfarande och har så gjort sen jag hörde den på pappas gramofonspelare första gången när jag var mini-liten! Låten utspelar sig väl i England också så det passar ju väldigt bra! Jag ska tydligen få den äran att följa med på bögklubb ikväll om jag är tillräckligt duktig med mitt skolarbete.. tror kanske att jag är tillräckligt duktig.. är lite lortig bara, hehe, borde duscha kanske.. Visserligen så är det väl ingen på klubben som ska tafsa på mig, men sist jag var på bögklubb så fick jag fotmassage på dansgolvet så det är väl bäst att vara ren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela