SkatanOchHolken

Lite lite lite lite

Publicerad 2011-02-11 23:39:47 i Diverse,

Jag är litelitelitelite LITE full, bara en halv vinare.. har en trevlig kväll med Adi i köket, hon pluggar och jag äter mandariner och dricker vin och hoppas att imorgon blir en bra dag. Åsa: Jag ska boka biljetter imorgon, det går lite sakta bara..
Skulle vilja utdela en endaste puss, inte till ER utan till DIG. Jag tror att rätt person fattar. Men man vet ju aldrig. Jag har köpt blommor till mig själv, för som Julia sa: "Sätt det här på ditt status om du måste köpa dina egna blommor och torrjucka på dig själv på alla hjärtans dag!" Nu ska jag se på "American beauty" och se vad den gör med psyko-skallen. Spännande!

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2011-02-11 23:59:18

Hejsan du :)

Skulle du vilja tjäna pengar på din blogg eller på allt du gör på internet? :) Bli då medlem här http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233

Du tjänar pengar genom varvningar och klick! Jag har redan tjänat 2000 kr på bara några dagar, så det är inte alls så svårt :)

Lycka till! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela