SkatanOchHolken

Nu mina kära vänner.. nu blire snart..

Publicerad 2011-02-21 13:55:01 i Diverse,

Efter att ha Indian-vägrat i mer än ett år så kände jag nu när jag stod och bredde smör på tre knäckebröd ett välbekant sug.. först kunde jag inte identifiera det ordentligt.. men plötsligt kom jag på det! Jag måste till Indian Garden! ÄNTLIGEN säger jag bara! Jag vet ju att jag älskar indiskt men har bara känt att det är för mycket senaste tiden, men nu kan jag helt enkelt inte vänta förrän jag kan dregla över menyn på mitt underbara Södermalm! Men Mother India kan också gå bra om jag kommer till Oslo före jag kommer till Sthlm. Jag tänker iallafall inte förstöra min nygamla kärlek till indiskt genom att äta någon skitindisk mat i Huddersfield, det är ett som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela