SkatanOchHolken

Nyvaken och sur

Publicerad 2011-02-01 17:37:44 i Diverse,

Drömmer skumt som fan för tillfället och drömde att jag stod i en källare tillhörande Jennie med grön ansiktsfärg som jag även fått mellan tänderna och såg ut som en häxa. Stod och skrämde mig själv. En kompis och hennes kille skulle i drömmen få en inneboende, en gubbe, han visade sig vara sjuk i huvudet och skulle använda henne till ett experiment. Inatt drömde jag att jag blev tillfångatagen av nån leopard-kattmix och sen blev jag terrorringd i en och en halvtimme. Jag är helt färdig. Jag ska ha mens också. Känner att jag börjar bli riktigt sur. Uhh, hoppas att jag kan beté mig när Åsa kommer på torsdag så att jag inte bllir för otrevlig, det är ju kul om hon vågar komma på besök igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela