SkatanOchHolken

Grillat

Publicerad 2011-06-02 18:46:36 i Diverse,

Har haft fullt upp sedan jag började jobba, är trött, sover, jobbar, är trött, sover, jobbar.. Emelie, min nya chef, som inte är speciellt ny varken som chef eller i mitt liv, har varit bekanta i ca 10 år, gillar dansk pølse fick jag veta idag, det sålde de utanför jobbet, i något som tydligen ska vara Danmarks största grill.. undrar om Danmarks största grill då även är Sveriges och Norges största grill, annars hade det kanske varit enklare att få en härifrån? Ja, det var hur som helst många feta norrmän som gladdes åt pølsefesten! Själv får jag ingen korv, alls.

Kommentarer

Postat av: jake

Publicerad 2011-06-03 01:49:02

Undskyld hvad? forstod jeg slet ikke?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela