SkatanOchHolken

J flyttar till STHLM!

Publicerad 2011-06-29 00:34:05 i Diverse,

Det här är väl lite som en kontaktannons.. min kära barndomsväninna Joanna ska flytta till allas vårt älskade Sthlm! Hon är hemlös och behöver tas in i värmen, för er som känner att ja.. ni kanske vet något så får ni här en lista över vad människan har att erbjuda:

  • Trevlig
  • Gott humör
  • Äter inte allt för mycket fisk
  • Vet hur man sköljer ur disktrasan (har jag lärt henne, tror hon kunde det innan också..)
  • Snygg
  • Brun
  • Kan bete sig och umgås civiliserat med andra individer
  • Jobbar bra (det vet jag, jag anställde henne t.o.m en gång)
  • Rumsren
  • Betalar vad hon är skyldig
  • Följer med ut om man ber snällt/stannar hemma om man behöver en axel att torka tårarna på
Ja, vad mer kan man begära? Så kontakta mig om ni vet något!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela