SkatanOchHolken

Obehagligt

Publicerad 2011-06-11 10:42:35 i Diverse,

Inatt har jag vaknat inte en utan hela två gånger av att jag själv gallskrikit på grund av drömmar om tekniska saker.
Första gången var vid 7-snåret då jag hade drömt att någon nära mig hade sålt en sak som är värdefull för mig, i drömmen upptäckte jag det genom att saken figurerade på någon tjejs blogg. Jag bara skrek och skrek och skrek. Andra gången jag vaknade så hade jag drömt att jag fått ett mms med en bild av mig själv som var publicerad på en väldigt opassande sida, jag bara skrek och skrek och skrek igen. Men det var ganska skönt, jag brukar aldrig kunna skrika i drömmar, det brukar inte komma ut något ljud. Senaste jag drömde att jag klarade av att skrika var på en spansklektion på högstadiet, vi såg på film (kan ju inte hålla mig vaken hur gärna jag än vill), då jag vaknade av att jag själv skrek, hade även en stor dregelfläck på pärmen som jag sov på. Det var en del andra som också vaknade till liv den gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela