SkatanOchHolken

Vattenlös

Publicerad 2011-06-08 22:01:31 i Diverse,

Precis kommit tillbaka till morsan efter en dags ledighet i grannkommunen, ja den där där jag är uppväxt. Vattnet har i inte helt ovanlig ordning försvunnit, skittråkigt eftersom man då varken kan skita eller duscha, man får spola genom att hälla regnvatten i toaletten, yeah! ..duscha ska jag tydligen också få göra, hos min styvbror som bor i krokarna, så det känns ju lugnande. Har precis druckit ett stadigt glas rödvin i sällskap av min styvfar som sitter fast på verandan efter ett benbrott. Tråkigt för honom. Jag tror att jag är allergisk mot myggbett då jag har en stor knöl på benet som kliar och syns genom jeansen. Jag tror även att jag kanske är allergisk mot vin då jag känner mig full efter att ha druckit endast ett vinglas! Ja inte så att jag ligger och spyr och skriker på grannarna men så att jag måste kolla stavningen och känner att det svänger på lite. Det är gött att vara på landet, hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela