SkatanOchHolken

Äntligen #2

Publicerad 2011-03-31 02:07:16 i Diverse,

För första gången av mina kanske 15 besök i London fick jag nu ÄNTLIGEN sitta längst upp i bussen (att jag inte gjort det tidigare kan ha berott på att jag nästan aldrig åkt buss i London tidigare eftersom det är lättare kartor för tuben och dessutom ännu lättare att trycka £15 i handen på en cab driver vilket ni som följer bloggen vid det här laget vet att jag har en viss förkärlek till.. hycklare tänker ni, japp säger jag, jag är en dålig miljöpartist! Men jag åker mycket tåg.. puh, där lättades samvetet lite..)


Notera gärna att kartan vill lura in mig på Zoo också, jag undrar om det är för att jag ska se på de stackars liven eller om det är för att de ska låsa in mig..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela