SkatanOchHolken

Dregel

Publicerad 2011-03-18 22:17:43 i Diverse,

Jag förstår inte varför, men jag dreglar ALLTID när jag somnar när jag inte har tänkt sova, har precis sett på Amelie från Montmartre, vad hände? Jo, jag somnade. Vad hände sen? Jo, jag vaknade. Vad upptäckte jag då? Jo, att jag dreglat på överkastet. Det gör jag aldrig när jag har lagt mig för att sova. Jag vågar ju inte sova på tåget eftersom risken är överhängande att jag dreglar på den som sitter brevid.
Jag kommer ihåg en gång på spanskan på högstadiet, vi tittade på film och jag somnade i vanlig ordning, vaknade av att jag själv skrek, hade antagligen drömt något. När jag tittar upp, alla andra också för den delen, så har jag en stor mörkröd fläck på min vanigtvis klarröda spanskpärm. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela