SkatanOchHolken

Du är så jävla tråkig

Publicerad 2011-03-06 21:51:56 i Diverse,

Jag, som inte har tid att blogga för att jag är ute och super skalllen av mig hela veckorna har idag blivit anklagad för att blogga tråkigt när jag väl gör det. Av någon som ägnar lördagkvällarna åt att dricka för mycket kaffe och därför sitta vaken och kolla på pensionärstv.. (hade jag bara druckit kaffe!!)

Idag har jag joggat i verkligheten, med verkligheten så menar jag utomhus istället för på löpbandet. Jag tyckte mig vara i ganska god form då jag senaste 7 veckorna (okej då inte den här veckan) spenderat 4-5 dagar i veckan på gymmet på löpbandet. Jag hade missbedömt läget totalt - TOTALT - T O T A L T! Jag körde all in och sprang fort som fan upp för en lodrät backe och efter ungefär 500 meter så dog jag. Ja, åtminstone så fick jag en nära-döden-upplevelse, det fräste slem ur mig och hade någon petat på mig så hade jag antagligen exploderat och fräst slem över dem också. Det kom en polisbil förbi.. jag funderade en sekund på om detta kanske kunde vara tillfället då jag skulle ta lite närmare kontakt med polisen och be dem köra mig till närmsta sjukhus. Jag hann trots mitt kritiska tillstånd både tänka "Fan de där tioåringarna kommer ju snart ikapp mig, skit, de kommer tycka att jag är en jävla loser" och "Helvete, det är såhär det måste kännas att få en hjärtinfarkt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela