SkatanOchHolken

ett försök till:

Publicerad 2011-03-20 17:48:00 i Diverse,

Brorsan, som du vet sedan snrt 24 år tillbaka i tiden så fyller jag år den 24e april. Jag har i några år nu blivit lovad en ny cykel men diverse flickvänner med dyra vanor har tyvärr kommit ivägen. Så jag har inte fått någon cykel, när jag för kanske 5 år sedan insåg att: "-Nej, Cecilia, du får ingen cykel!" så började jag önska mig ett Nintendo 8 bits, eftersom jag en gång i tiden hade ett tillsammans med dig min kära bror.. som mystiskt försvann och det var inte jag som hade bort det så tänker jag att i år Kanske det kan vara året som min önskan slår in.

I år är det ju även såhär att jag fyller år på påskdagen och därför tänker jag att det kan vara det bästa tillfället någonsin att önska sig ett nintendo för då kanske påskharen hjälper mig..

-Kära påskharen, om inte Andreas hör min bön så kanske du hör mig, du är jättefin och jag kan klia dig bakom öronen och till och med skala morötter till dig om du hjälper mig med min önskan. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela