SkatanOchHolken

Nästan borta

Publicerad 2011-03-08 22:11:35 i Diverse,

Nu har bakfyllan nästan gått över.. jag har nog aldrig druckit såhär mycket vatten i hela mitt liv. Imorse spydde jag galla och det var i vanlig ordning inte speciellt trevligt. Du tittar ner i toaletten och tänker, jävlar, jag skulle nog ha ätit mer igår.. men då hade det kanske blivit mer att spy upp.. vem vet. Och där började jag sjunga på "inte du, vem vet inte jag", man kan inte säga "vem vet" en enda gång utan att tänka på den låten.. och ska jag vara ärlig så tycker jag inte att den är speciellt bra..
Jag ska snart sova så att den här skitdagen är ett minne blott. Sen ska jag bäva inför morgondagen som också är en jävla skitdag. Och sen ska jag (kanske) bli full igen (funderar på att vara mogen och inte dricka) och få en annan jävla skitdag. Halleluja det är fint att vara student och kunna skita i att gå till skolan med den enkla ursäkten - jag blev full igår. Det fick man inte på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela