SkatanOchHolken

Ohohoh LO(H)ndon!

Publicerad 2011-03-16 19:33:07 i Diverse,

Yaaaay! Jag ska till London nästa vecka, det blir nog fett, den här gången ska jag försöka mig på att:

  1. Äta ordentligt så att jag inte behöver bli irriterad på alla idioter
  2. Kolla en massa marknader och loppisar och sånt
  3. Äta ännu mer god mat!
  4. Rita rita rita och rita ännu mer
  5. Ta en massa bilder till mitt kakelprojekt
  6. Bli full iaf en dag
  7. Leta upp Lucy in Disguise, Lily Allens butik!
  8. Jogga.. eller nej, jag skyller på att resväskan är för liten för att ta med skorna. Det är sant!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-03-17 15:27:43

Jag och Espen tränade lite thaiboxning här hemma förut, jag var helt slut efter 2 minuter, Sant! Sen drog jag ner på tempot en aning så jag orkade med 2 till sånna 2 minuters pass. Summan av det hela, 6 minuters träning denna veckan. Man får vara nöjd med det lilla om en säger, haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela