SkatanOchHolken

Oslo Oslo Oslo

Publicerad 2011-03-20 22:11:56 i Diverse,

Jag saknar dig, om man ändå visste hur bra man hade det när man hade det. Fast när jag tänker efter så visste jag det då med. Jag var bara tvungen att göra det här, men nu har jag två uppsatser och två projekt och det känns ganska tungt. Men det är åtminstone inga säljtal att uppnå. Inga kunder att bli utskälld av för att de inte får lämna tillbaka klänningen de själva spytt på och rivit sönder med armbandet som fastnat för att de varit för fulla.
Det finns så många ställen att hinna bo på! Jag vill flytta till New york också, jag kommer nog alltid vilja gå den där journalist-utbildningen där. Dagens sura nyhet är att Spotify tagit bort "ADHD love me not" -Samsaya. Så kakene har ikke kommet (som ni vet att hon säger i videon om ni läst bloggen ett tag och sett videon i mitt inlägg), de har gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela