SkatanOchHolken

Det kanske verkar som att vi inte har kul..

Publicerad 2011-05-27 00:27:33 i Diverse,

Det kanske verkar som att vi inte har kul.. men vem fan har väl det? Vi har det skitkul! Kan det bli bättre än Torsdagsfylla och Latin Kings? ..Ja, det tror jag, men va fan, när jag snodde "Välkommen till Förorten" av brorsan så var jag jäääävligt nöjd och det är jag fortfarande.. motsatsen till nöjd med CD-stöld var när jag lånade brorsans Yabba Dabba Dance och sedan fick utskällning för att jag repat skivan.. det hade jag inte, men han tvingade mig att köpa loss den.. Han är även fortfarande arg på mig för han trodde att jag snodde 200 spänn av honom när jag
var fyra år.. Det gjorde jag aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela