SkatanOchHolken

Gaga, the lady of my mood

Publicerad 2011-05-23 12:21:50 i Diverse,

Sommaren 2008 hade jag haft inte bara ett utan tre jävla skitår, jag mådde inte speciellt bra och fortsatte i vanlig ordning att försätta mig i helt idiotiska situationer. Jag hade festat till många låtar med många människor de senaste åren för att glömma allt jobbigt men sommaren 2008 så flyttade jag till Oslo och Lady Gaga släppte sin första singel Just Dance och jag var såld direkt! Jag lyssnade på den dygnet runt och livet blev sakta bättre, Oslo hade också sina baksidor men definitivt fler framsidor ;)
Nu har hon precis släppt sitt nya album och jag är supersåld på en låt och det är den här jag ska plåga er, mina kära vänner, med den här sommaren:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela