SkatanOchHolken

Nackdelen med att bo i en liten stad

Publicerad 2011-05-05 04:58:22 i Diverse,

Nackdelen med att bo i en liten stad, vilket jag inte gör, on purpose, jag har verkligen inget där att göra! Är att när du bor i en liten stad så får du vänförslag som du inte vill ha på facebook, jag skiter väl i om vi har 200 gemensamma vänner, jag ogillar dig skarpt, du känner inte mig och jag har sagt NEJ, till din vänskap flera gånger, sorry to break it to you, men jag har inte "råkat" trycka på deny-knappen, jag har bara ingen lust att vara vän med dig.
Speaking about not being friends, för en timme sedan stod jag i toalettkö.. pratade med en tjej och lät folk gå före, till slut så gick jag in och är på väg att låsa när en annan tjej kommer in och säger: "Get out, my friend was here before you and because of that I should get in before you!" Förstå att det här var precis när jag skulle låsa dörren.. alltså säger jag: "Are you fucking kidding me?" Hon svarar att "Do I look like I am fucking kidding you?" "No, youre not, but seriously are you FUCKING kidding me??" Varpå hennes tre vänner dyker upp och hon pressar mig ut från båset, jag är i england och vet att det är fel på många av brudarna här så jag går snällt ut medan jag tänker att hon ska vara så jävla glad att hennes kompisar stod där. En stund senare så kommer hon upp till baren och pratar med vad som ser ut att vara hennes kille.. han har tre stora ärr över skallen.. han kanske inte är så smart. Well, hope they're happy together! Blä för engelskt white thrash!

Kommentarer

Postat av: jake

Publicerad 2011-05-05 06:35:18

well that sucked to read. hope ur okay.. wish i had been there

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela