SkatanOchHolken

TV är bra skumt alltså

Publicerad 2011-05-28 15:58:55 i Diverse,

Jag ser på en tv-kanal som jag inte förstår vad den heter.. först såg jag ett program med det smakfulla namnet "Sex with mom and dad". Pappan var upprörd för att den 17åriga dottern hade sex. Varenda gång en amerikan öppnar käften angående sex så måste man ju bli förbannad. Vad är det för fel på dem??
Nu ser jag på något om gamla barn/ungdoms-kändisar, haha, i ameikat verkar det verkligen kunna gå att göra tv av vad som helst.. tydligen så tittar ju folk (läs jag) på det!

Kommentarer

Postat av: Jake

Publicerad 2011-05-28 17:05:04

Alle amerikanere er så syge når det kommer til stoffer, alkohol og sex.. Det er bare det mest underlige syn man kan have!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela