SkatanOchHolken

Dagens låt om jag inte redan bloggat den:

Publicerad 2011-11-05 01:16:34 i Diverse,

Den här lyssnade jag på supermycket i somras när jag var hos Åsa i London, hon uppskattade den inte överhuvudtaget och blev i vanlig ordning ganska trött på mig, men det är det som är så bra med Åsa, vi surar lika mycket och sen så blir vi glada på varandra igen. Tror fortfarande inte hon har förstått poängen med den här låten men här kommer den, antagligen igen.. men i så fall så lär det ju verkligen inte vara första gången jag har dubbelbloggat en låt.. det är ju lite av en favoritsysselsättning:
För övrigt så ha rjag spenderat de senaste tio minuterna liggandes upp och ner i sängen, alltså med benen i luften, välte över några gånger och trodde att jag skulle bryta nacken, till slut så fick jag så mycket blod i huvudet så att jag var tvungen att sätta mig upp, det var en dålig idé det, blev jättemärkligt i lungorna, kan jag ha fått vatten/saliv i dem!?
Nu ska jag hursomhelst sluta med diverse olika cirkusövningar och bloggande och se på.. Ja, du gissade rätt, det är fredag, jag ska se på Skavlan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela