SkatanOchHolken

Dear Santa..

Publicerad 2011-11-29 16:31:33 i Diverse,

I dag är det sånt här riktigt äckelväder och jag skulle vilja krypa ner i sängen med levande ljus, Love Actually och te, men inte bara en kopp, jag behöver ju en thermos så kära jultomten:
  • Thermos
  • Ted Baker-väska, liten lila men hundar inuti, Barry?
  • Ev. Svenskt Tenn-väska, kanske Hawaii?
  • Snygg kille som jag kan spela Nintendo med och som kan ge mig Coca Cola i sängen när jag är bakfull och pussa mig i pannan när jag är ledsen och som också vill vara ute tills andra går till jobbet. Men just det, jag skulle ju få blommor före nyår så det ska väl ordna sig då, då kanske vi får stryka den här då?
  • Rebecca & Fionas CD I love you man!
Ta nu och lyssna på lite Mariah och få lite julstämning så ska jag göra skolarbete och tänka på att baka pepparkakshus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela