SkatanOchHolken

Det är dåligt!

Publicerad 2011-11-07 23:10:06 i Diverse,

Idag har jag varit och tittat på lägenheter och jag har varit på någon form av boxningsträning, dagen idag skulle jag vilja sammanfatta med ett ord och det är dåligt, av följande anledningar:
  • Jag har som sagt varit på boxningsträning och där gjorde jag dåligt ifrån mig, jag kan ju inte göra armhävningar och det är dåligt! Sen så är jag även för lat och gjorde därför dåligt ifrån mig.
  • Jag har kollat på en dålig lägenhet och det är dåligt med bra lägenheter ute.
  • Jag har dåligt med pengar.. (Farmor..?)
  • Jag har dåligt med mat i kylen
  • Och sist men inte jävla minst så är det förbannat dåligt med kommentarer här på bloggen, jag tycker att NI är dåliga som inte kommenterar mer!
Nu ska jag ta mitt förnuft till fånga, äta mer knäckebröd och duscha!
Häppårrä!

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2011-11-09 21:04:32

Jeg synes det var jevla godt til boksetræning :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela