SkatanOchHolken

Det är väl ingen som gillar en gnällspik

Publicerad 2011-11-04 00:30:49 i Diverse,

Det är väl ingen som gillar en gnällspik.. eller jo kanske, ni som faktiskt läser den här bloggen gör nog det efterosm jag är ganska säker på att gnälla på diverse störande saker!
Jag vill bara berätta hur jävla ledsen jag är för att det inte blir någon flytt imorgon, fan vad jag är besviken på det!! Jag trodde inte att jag tyckte att det var så himla kul att flytta men tydligen för jag är verkligen råbesviken och det förstörde verkligen hela min dag som i övrigt varit ganska trevlig!
Nu ska jag gå till köket och äta knäckebröd och försöka undvika kineserna som har fest i köket.. av två anledningar, jag är rädd för deras tjejkompis (det vet ni ju redan) och den andra anledningen är att jag luktar svett för jag är äcklig och har inte duschat än efter gymmet, men det ska jag strax göra! Men knäckebröd först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela