SkatanOchHolken

Dumma dumma mig

Publicerad 2011-11-09 19:48:18 i Diverse,

Sitter här och bara sitter här, så satans onödigt. Jag är lite umgängessugen idag men har ingen att umgås med. Eller ja, jag har heller inte frågat någon så jag antar att det inte är så synd om mig egentligen.. Kanske är det bara för att det är onsdag som jag tror att jag vill hänga med folk.
Jag har varit i gymmet i alla fall. Och ätit riktig mat, TVÅ gånger idag faktiskt, rester från igår till lunch och proteinsmoothie och smörgåsar till middag/kvällsmat. Ja, det var väl inte så spännande men det är ungefär på den nivån min liv är den här veckan..

Kommentarer

Postat av: G

Publicerad 2011-11-10 12:47:41

proteinsmoothie är då ingen riktig mat hörre du fröken erlandsson!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela