SkatanOchHolken

Ojojojoj!

Publicerad 2011-11-01 04:44:28 i Diverse,

Har varit ute och haft en jättetrevlig kväll får jag nog säga, i Pippi Lånstrump-kostym, kan hända att det dyker upp en bild senare! Osäkert, men kanske! Eller egentligen mycket möjligt att det kommer en imorgon!
Spice Girls tredje album fick inga vidare recensioner och jag tyckte personligen att det var skit och har tyckt så tills ikväll när jag av någon märklig anledning fick för mig att lyssna på det och förstod både varför jag tyckte att det var skit och varför det faktiskt gjorde det, ja de hade blivit äldre och ja, jag förstår lite mer av det nu när jag själv är äldre. Så jag gillar det nästan nu ju! Skumt! Well, det var inte tillräckligt bra för att stanna uppe hela natten så nu går jag och lägger mig! Puss på er era svin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela