SkatanOchHolken

Onödig strålning

Publicerad 2011-11-08 01:41:28 i Diverse,

Det mest onödiga jag håller på med för tillfället är nog att jag har på den svenska telefonen.. och den norska varierat med det gamla brittiska, de enda som ringer mig på de numren är pappa (när han ringt fel) och DJuice och Chess, som vill att jag byter operatör.. så dem vill jag ju inte prata med.. alltså jo, pappa, men inte telefonförsäljarna, jag blev faktiskt häromdagen så irriterad så att jag ringde upp för att be dem sluta ringa mig.. men det var ju onödigt för det var telefonkö och det hade jag inte riktigt råd med, väldigt onödigt! Så slösar jag ju ström också när jag laddar dem.. fast jag är lite nervös att numren ska sluta fungera och jag vill ju ha dem kvar för ev. senare flyttar, har haft svennenumret i 12 år ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela