SkatanOchHolken

Så jävla tråkigt :(

Publicerad 2011-11-03 22:01:15 i Diverse,

Nu hade jag äntligen bestämt mig för att flytta ut från den sketna korridoren jag bor i in i ett hus med världens bästa Christy och hennes hundar och delvis hennes kille, imorgon skulle flyttlasset gå, av någon anledning har jag inte packat ett skit och gjort allt i min makt för att undvika att börja.. Ja, så står jag på löpbandet (40 min idag, oväntat fit får jag säga!) så ringer Mike och säger att han har dåliga nyheter, jag kan inte flytta in, de har haft inbrott och halva huset är typ stulet och de vill antagligen inte bo kvar. Jag som hade sett så himla mycket fram emot att se på film med hundarna, gå promenader, klia dem på magen, laga mat till Christy, bjuda folk på middag och så vidare och så vidare! FAN! Men tur i oturen att jag inte flyttat in, väldigt osugen på att bli av med min dator! Så tack min lyckliga stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela