SkatanOchHolken

Borde verkligen gå och lägga mig

Publicerad 2011-10-24 01:53:22 i Diverse,

-Ja! Det borde jag men jag är för upptagen med att lyssna på CSS och tänka på att jag måste åka till London och se dem, att sitta i fönstret och att spana på Sukker, jopp.. trots att jag hatar den där ytliga skiten (t.o.m för ytligt för mig, ur en synvinkel iaf) så måste jag bara fortsätta att klicka på nästa-knappen, i typ tre timmar, osunt, men jag är ju en ganska lättroad individ så sett! Måste köpa ny tandborste också, har ju snart inget tandkött kvar och att inta ha tandkött är ju ingen höjdare alltså! Får börja snusa.. det ska ju tydligen vara bra för ph-balansen i käften! Eller dåligt för bakterierna, inte vet jag! Annars är ju en annan variant att hångla mycket med en snusare.. men det finns ju inte så många snusare här så det kan bli svårt, kanske får importera en snusare att hångla med, då är ju även oddsen ganska bra att han är svensk vilket alltså gör oddsen ganska höga för att han är snygg också.. mmmm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela