SkatanOchHolken

Fail

Publicerad 2011-10-26 18:39:22 i Diverse,

Idag har jag bara failat på alla punkter med min outfit, jag borde vid det här laget veta att det inte går att ha stay-ups under långkjolen jag haft på mig idag därför att det 1. fastnar och åker upp 2. måste dras upp så att det inte skär in. Har heller inte tvättat på en miljard år så jag är nu på de sista kanske 10 paren av trosor.. alltså de där som är helt oformliga och fula och borde brännas upp, det funkade också dåligt under långkjol vilket alltså resulterat i att jag hela dagen varit tvungen att dra lite diskret i "kjolen" (läs trosorna) för att rätta till. En annan miss var att jag hade hudfärgade stay-ups.. i för ljus färg i kombination med ankel boots, vilket alltså gjorde att kjolen åkte upp och fram kom ett par blekfeta vader. Fail FAIL F A I L! Har försökt att gå på flera olika sätt för att undvika att kjolen åker upp men det är ta mig fan omöjligt, jag älskar den men jag tror tyvärr att vi måste skiljas. Eller åtminstone ha ett uppehåll.. tills jag glömt hur arg och besviken jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela