SkatanOchHolken

Fucking Åmål!

Publicerad 2011-10-01 02:49:23 i Diverse,

Jag har anskaffat mig Fucking Åmål, vilket tillvägagångssätt jag använt tänker jag dock inte avslöja då det kan leda till höga böter! Tycker dock att det är ok, jag har ju faktiskt redan betalat för den en gång, det är bara det att det är väldigt svårt att trycka in en VHS i datorn. Vet inte om ni provat det..
Hur som helst så har jag även numera Pocahontas på datorn och den skulle jag vilja se.. men jag misstänker att den är lite för.. hur ska jag uttrycka mig? (Jag tar det på engelska så det blir mindre känslosamt) Emotional, att se på Pocahontas nu mitt i natten ensam, jag har ju alltid haft lättare för att känna med djur än med människor.. Haitikrisen.. alla tänkte på de stackars människorna, skit i dem, vem hjälper djuren!? Så därför blir det nog Fucking Åmål i natt!
..Ja, eller Skavlan såklart! Honom är ju jag lite kär i, i smyg. Han kan ju göra den där konstigt näbbgrejen med sin mun, och det imponerar ju såklart! Nej fy fan, Skavlan är schysst, men jag tror faktiskt att Maria Bonnevier får behålla honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela