SkatanOchHolken

Hollywood

Publicerad 2011-10-03 20:10:53 i Diverse,

Tänk om livet var som en film, om du kunde titta på någon och veta att det här kommer vara för resten av livet, det kommer vara skitdåligt ibland så att man minns att man inte ska ta något förgivet, men de allra flesta dagar helt fantastiskt. För länge länge sen kände jag mig lycklig, jag trivdes med mig själv, mitt liv och allt var äntligen bra, så träffade jag någon som jag inte alls trodde att jag skulle bli intresserad av, men det blev jag. Jag ville berätta allt som jag aldrig berättat för någon annan, jag ville göra allt jag kunde för att han skulle bli glad. Han ville prata och umgås med mig lika mycket som jag ville umgås med honom, han ville göra söta saker som gjorde mig glad. Vi upptäckte hela tiden nya saker som vi hade gemensamt och vi kunde prata nästan dygnet runt, åh, det var fantastiskt.. men livet är ingen Hollywood-produktion

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela