SkatanOchHolken

hrm

Publicerad 2011-10-25 19:17:38 i Diverse,

Kom hem 04.30 inatt, det var spännande, nej, va? Det var det väl inte alls? Nej det var det faktiskt inte. Jag hade ögonen överallt på alla samtidigt för att se om det fanns någon potential i stan, det gjorde det inte, det var några kukhuvuden som stötte på mig men nä. När jag tänker efter så är det faktiskt som så att de som jag tittar på här, de skulle jag aldrig ha tittat på hemma. Av det kanske jag skulle dra slutsatsen att jag inte borde titta på dem här heller.
I helgen ska jag spana Rugbykillar i Nottingham, spännande! Ska även spana på min polares lillebrorsor (-Ja, de är myndiga!) även detta i Nottingham. Så helt enkelt ska jag titta hur utbudet är i andra delar av det brittiska riket! ..Jag har ju alltså spenderat en hel del tid i andra delar av England tidigare också, speciellt i London och kan ju konstatera att det antagligen även i framtiden kommer att produceras en hel del oattraktiva varelser i landet. Jag har ju varit i åtminstone 11 olika brittiska byar och anser mig därför ha en ganska bra bild av verkligheten.
Jag får ju självfallet be om ursäkt till min Svåger med familj och mina vänner, ni är jättefina ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela