SkatanOchHolken

I väntan på Dennis

Publicerad 2011-10-15 18:30:00 i Diverse,

..så sitter jag och blir förbannad, eftersom jag lätt fastnar i saker som har med ord att göra har jag ju varit tvungen att börja spela det här Wordfeud nu när jag äntligen förstått vad det är! Skitjobbigt eftersom jag inte kommit in i det än och alltså inte vinner! ÄN!
I övrigt så har jag idag varit på hela 3 olika brittiska orter. Har fått långa naglar, antagligen ganska tillfälligt det är ludd i några av dem och det är jag ju ganska så superallergisk mot.
Lyssnar på Ave Maria och tycker att den är superbra, Beyonces version alltså. Vill se ut som en lång version av Shakira, på tal om Beyonce. Är det inte en av världens absolut vackraste varelser? Shakira alltså.
Igår såg jag 20 musikvideos med Steps, inte helt frivilligt skulle jag vilja påstå, shit va många dåliga låtar de har gjort! Gud! För att inte tala om självaste videorna! Vad fan sysslade regissörer och annat filmfolk med på 90-talet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela