SkatanOchHolken

Jahapp

Publicerad 2011-10-12 00:25:19 i Diverse,

Jahapp då var stunden som de flesta som känner mig väntat på, då var jag heldumpad. Jag har huvudvärk så att jag vill spy och kommer antagligen gå ner till den där härliga vikten där jag ser mig själv naken i spegeln och gråter över vad jag ser (ingen röv och inga bröst, det är därför man gråter då).
Jag visste det egentligen redan när han inte ville ha någon tandborste eller om jag varit lite mindre naiv så hade jag ju kunnat veta det redan i februari när jag blev dumpad första gången, men ne-ej Cecilia tycker att halvbra är bra nog (ja tydligen, tog mig ju bara 10 år att komma över han som det tidigare refererats till som "The Love of my Life", trots att han ju inte ville ha mig, bra där). Just därför är knepet att lägga sig under någon annan ingen bra lösning, du tar inte itu med problemet, du bara försjkuter det, kanske byter objekt.
Jag tänker faktiskt fortfarande gifta mig när jag är 26 och skitsamma om jag träffar personen jag ska gifta mig med dagen innan jag gifter mig, förhoppningsvis så håller det men gör det inte det så kan man alltid skilja sig. Om ni känner någon som har vita raka tänder, är brun(men helst skandinav), längre än mig, helst gröna eller bruna ögon, helst ingen jobbig dialekt (jaja, värmländska är en skitjobbig dialekt men så länge den inte är för grov så får det gå bra), som ansar pubishåret (gillar inte att få det mellan tänderna), har ett jobb som han har arbetsmoral nog att gå till, inte är alkoholist/narkoman/psykopat (eller något annat jobbigt), läser böcker, gillar Skavlan, gillar att supa mig under bordet vid 6-7snåret på morgonen men är pigg nog att spela tv-spel och köpa cola till mig dagen efter. Just det han åker ju skateboard också, icke att förglömma, eller åtminstone snowboard! Ja känner ni denna hyvens kille så kan ni ju tipsa honom om att det finns ett känslomässigt vrak att boksera till strandkanten, väl där kommer vraket putsa upp sig helt självt och förvandlas till sitt rätta jag, ett lysande skepp som kan ta dig var som helst!

Kommentarer

Postat av: oppie

Publicerad 2011-10-12 16:12:35

JAG alskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela