SkatanOchHolken

Nästan en vecka

Publicerad 2011-10-11 12:05:21 i Diverse,

Har inte bloggat på nästan en vecka. Har inget att blogga om. Man hinner bara få näsan över vattnet innan nästa våg kommer. Träffade en trevlig pensionär på tåget från flygplatsen. Umgås ju gärna med pensionärer som bekant så jag pratade med henne hela 1 och en halv timme. Svinet ovanför mig spelade sitt spel igen inatt, jag lyssnade på Sommar i P1 med någon som jag tror hette Gita Norby, var inte så spännande, men ok ändå. Somnade och i vanlig ordning vaknade jag även igen, vid 07.30 ungefär. Ja, det var inte speciellt spännande att vakna idag heller. Funderar på att åka hem, Norwegian har ju börjat flyga så då kanske någon kan förbarma sig över mig och betala min biljett? Allmosor tas gladeligen emot, kan sättas in på mitt Swedbank-konto, föredrar att få pengar på det norska, i norska kronor gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela