SkatanOchHolken

Out of town och jag hatar Ikea

Publicerad 2011-10-15 03:17:30 i Diverse,

Jag ar pa besok i en annan stad, spannande!
Har aven varit pa Ikea idag.. det hela slutade med att jag stod gratande av besvikelse utanfor Ikea efter ett besok i food shopen, de har slutat salja Marabou. De har slutat salja dammsugare, de har slutat salja mazariner, de har slutat salja svensk ost och de kan darfor dra at helvete. Ja nu ska det bara vara egna marken, det finns val fan inte en enda javla kund som aker till Ikea for att kopa Ikeas EGNA matprodukter!? Antingen sa aker du dit for inredning eller for att du ar utlandssvensk och har hemlangtan och vill kopa svennegrejer! Jag hatar Ikea och de ska aldrig mer fa mig att grata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela