SkatanOchHolken

Sommar

Publicerad 2011-10-04 13:42:25 i Diverse,

Jag sitter här vid min dator och lyssnar på Sommar i P1, lyssnade på Karl Ove Knausgårds sommarprat, han pratade om den 22a juli, Oslo, för mig en av de absolut värsta dagarna någonsin, helvetet på jorden hade verkligen brutit ut när först min barndomsvän fyra dagar tidigare hittats död och sedan den stad som jag känt mig mest hemma i blir attackerad, mina kvarter, det gör ont. (En liten parentes, jag kan inte skriva ont utan att lägga på ett e på slutet.. som jag sedan tar bort eftersom jag vet att det ser konstigt ut och låter fel, är fel). Hursomhelst så tänkte jag på att jag är glad att morfar slapp se vad som hände hans stad, så kanske allt har sin tid och plats.. och om tre timmar är det tid för att åka tåg till "flygstationen" som min vän sa igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela