SkatanOchHolken

Det kan va dags för Ålrenslistan igen

Publicerad 2011-09-05 11:47:04 i Diverse,

Jag och min kära vän G hade en gång en ålrenslista, där hade vi regler för killar och alkoholintag och smsande och dylikt. Det var en bra lista, stort sett det enda jag minns var att det skulle gå minst 48h efter senaste alkoholintag innan man fick höra av sig till diverse ragg, då slapp man dra förhastade slutsatser och fylleringa och sånt tjafs som är vanligt när man lever singelliv. Jag tror att det kan vara dags för en vit månad, eller två. Rent sexuellt och känslomässigt alltså. ..jag ska tänka på saken! Återkommer (kanske) om beslut i frågan.

Kommentarer

Postat av: gabbzan.

Publicerad 2011-09-05 22:35:06

näää fifan! tur vi gjort en sådan lista, det e tack vare den vi har haft en sådan otrolig städad å lugn undgom. =) puss å kärlek.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela