SkatanOchHolken

Ett stabilt gammalt ragg

Publicerad 2011-09-18 10:44:00 i Diverse,

Grattis kära bloggläsare, nu har jag blivit så känslomässigt förstörd så nu kan det hända att jag kommer att gå tillbaka till mitt rent bloggmässigt gamla roliga jag, där ni kan få läsa om mina fylleligg och dylikt. Det är ju mycket roligare att läsa om än allt trams jag skriver om när jag fokuserar på en person. Det är lättare att hantera ett stabilt gammalt raggs nycker så jag borde kanske ta en favorit i repris och ligga med.. ja ni som läst ett tag förstår ju direkt vem jag menar, jag har fått höra att jag så sett är ganska förutsägbar.. Hoho, vi får se! Blev ju inget ledsen sist, blev faktiskt mest glad! God works in mysterious ways, å det är jag faktiskt skittrött på!

Det som är ganska tråkigt med det här är ju att jag är väldigt dålig på att "dagragga", så det kanske inte blir något kul bloggmaterial alls ju! Eftersom jag tänkt mig att vara nykter framöver, det enda jag ska ägna mig åt är att:

  • Gå till skolan (ska väl ha valuta för pengarna)
  • Göra mina skoluppgifter (så att jag får betyg.. kan va bra, annars är det ju ganska onödigt att gå i skola)
  • Förbereda mig för utställning på Rackstad Museet (har gått med på ett samarbete med Solberga)
  • Se på SVTplay (skjut mig, det är fantastiskt hur många bra program de har!)
  • Lyssna på Sommar i P1 (ja, folk är mer intressanta än vad man kan tänka sig)
  • Träna, träna, träna, träna (jag tänkte mig ungefär 4 dagar i veckan)
  • Dricka smoothies
  • Och om jag ska gå ut så ska jag göra det på fredagar och lördagar och då ska det vara ALL IN, riktiga Oslofyllor till ÅTMINSTONE 7 på morgonen, antagligen på Circus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela