SkatanOchHolken

Fascinerande

Publicerad 2011-09-27 22:17:48 i Diverse,

Det är väldigt fascinerande hur mycket hud man egentligen kan ta bort från fötterna utan att det är skadligt, nej det är t.o.m bra för fötterna! För övrigt så känns det som att jag är på festival och sover i tält då grannen bestämt sig för att lyssna på någon form av konsertliknande ljud på absolut högsta volym! Funderade på att lägga mig men det känns ju tveksamt om han ska hålla på sådär!
Nu hörde jag precis en skateboard utanför också, vanligtvis hade jag kastat mig mot fönstret för att titta men jag är för trött för jag har syndat. Jag sov lite förut också, skulle titta på Kaos i Båstad men somnade och det var säkert lika bra!
Jag ska till Alicante på tisdag.. det ska bli trevligt, om det inte är för kallt. Jag undrar vad jag ska göra då, jag lär väl inte vilja hänga med pappa dygnet runt så jag ska försöka undersöka möjligheterna att gå ut ensam utan att bli våldtagen, styckmördad eller bara somna ensam i en gränd. Återkommer med info.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela