SkatanOchHolken

Fresherrrrrrrrs

Publicerad 2011-09-22 01:30:28 i Diverse,

Ja, då har jag varit ute på en onsdag i Huddan under freshers week, det har jag inte varit tidigare så det får jag väl säga var spännande! Det var tro det eller ej, en hel del snygga killar ute, det var ganska oväntat eftersom vi är i England och killar helt enkelt inte är snygga, en av mina kompisar hann nu innan jag gick.. gick alltså strax efter 12slaget, hångla med hela tre killar, ganska bra jobbat får jag säga! Jag hånglade inte med någon men två försökte ta mig på brösten och en försökte hångla med mig men jag avböjde vänligt men bestämt.. jag vill helt enkelt inte. Kanske låter konstigt.. ännu konstigare är det kanske att jag redan är hemma, jag är ju ledig imorgon, men ja, jag är inte psykiskt förberedd på en bakfylla till så jag ber till GUD att jag inte blir bakfull imorgon och att biljetterna till London är billiga och att Åsa vill ha besök! Som sagt: Gud, giv mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden! AMEN (med amerikansk svart fet kärrings uttal!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela