SkatanOchHolken

Han kommer dö

Publicerad 2011-09-27 23:13:26 i Diverse,

Han som bor ovanför mig kommer dö, jag hatade honom redan efter första natten, kanske det var andra.. jag trodde han lyssnade på musik och det måste man väl få göra högt innan klockan 22.. han lyssnar inte på musik, han spelar typ W.O.W eller liknande med så hög volym så att jag typ blir döv! TV-spel i all ära, LOVE IT! Men för fan, det är ju inte speciellt söta ljud det är ju bara OVÄSEN!!! HATA!
God natt mina söta bloggläsare, nu ska jag banka i taket/golvet (beroende på vems rum man ser det ifrån).

Kommentarer

Postat av: Jake

Publicerad 2011-09-28 00:24:11

Fuck jeg savner at game WoW, tror jeg begynder igen snart

Postat av: Skatjäveln

Publicerad 2011-09-28 12:24:04

Det tycker jag du ska göra, men håll det på en skandinavisk volym!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela