SkatanOchHolken

Idag har jag vaknat på fel sida

Publicerad 2011-09-28 12:15:41 i Diverse,

Jag vaknade på fel sida idag, jag försöker sova så länge som möjligt för att få utbildningen att gå så fort som möjligt men det kanske inte är bra att sova för länge? Sur som fan var jag när jag vaknade!
Angående igår och mitt dödande, jag blev så arg till slut så att jag helt enkelt klädde på mig och gick upp och knackade på, hårt knackade jag, flera gånger.. inget hände, knackade igen och till slut så kom en kinesisk tjej från lägenheten brevid den ovanför mig och gick in i den jag knackade på hos. Jag försökte få kontakt och hon förstod mig inte alls så när jag hade försökt beskriva problemet på ungefär tre olika sätt så sa hon "Yes, ok" och gick in, tyvärr inte i rummet som orsakade min sömnbrist.. jag gick ner och efter ungefär 10 minuter blev det tyst.. are. Och jag somnade och vaknade i ungefär samma tillstånd som jag vaknade. Jag vill ha ett nintendo 8bits! Det kanske är därför jag blir sur, jag blir kanske egentligen bara avundsjuk.

Kommentarer

Postat av: gabby

Publicerad 2011-09-29 10:30:00

uh fy fan tokkena surmus du ä, tröck i bomull hörru i öra, så ska ru se det blir bra;) JAG SAKNAR DIG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela