SkatanOchHolken

Om jag ska vara helt ärlig

Publicerad 2011-09-11 23:34:30 i Diverse,

Så är jag faktiskt seriöst rädd för att bli mördad, jag är inte rädd för överlagt mord men ett slumpmässigt, fel plats vid fel tidpunkt. Jag vill så gärna flytta till ett stort hus eller en schysst lägenhet, men hur ska jag kunna bo själv egentligen, enda anledningen att jag klarade mig i Stockholm var väl att det var så trångt så att man med full säkerhet kunde säga, nope, det är ingen annan här, ingen annan får plats! Oslo gick bra för där fick jag aldrig va ensam hemma, en viss person vägrade sova borta. Hmm.. ännu ett bevis på mitt till synes märkliga tillstånd och förmåga att skriva en hel del om något totalt irrelevant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela